2010-06-20 @ 16:22:49 / Vardag

The United States of America. All night.

Min dag startade med att jag vaknade klockan 2. WTF KLOCKAN 2?! tänker ni då. Jag tänkte ge er en enkel förklaring.

Igår kom jag hem från en kul kväll hos Carro klockan 11 ungefär. Då såg mina föräldrar på prinsessan Viktorias bröllop fortfarande. Tänk att dom inte ens hade skurit tårtan då... Ja iallafall så stannade jag och såg på när dom skar tårtan och åt den i godan ro, sen gick mina föräldrar och la sig klockan 12 ungefär.

Då fick jag TV och jag såg filmen Up in the air med bla. George Clooney. Den var superbra! Jag rekomenderar den starkt. Den var enkel och fin men annorlunda och faktiskt ganska fängslande. Den handlar om en man som jobbar med att flyga runt hela USA och ge folk sparken på olika företag.

När han flög runt så fick jag dåligt samvete för att jag inte kan alla delstater i USA, så när filmen var klar vid ungefär klockan 02:00 så gick jag till datorn och skrev ut en lista på alla USAs 50 delstater och en karta på dom också.
Så började jag plugga dom jag inte kunde. Sen hittade jag ett spel där man skulle sätta ut USAs delstater på en karta och se hur många man kunde på en viss tid. Det satt jag med i ungefär en timme, och då klarade jag 22/48 (Alaska och Hawaii var inte med) som mest. Efter det gick jag och la mig, och vaknade därför klockan 14:00 idag.
Idag kämpade jag lite till med speler och klarade alla delstater! :D Yay på mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: