2010-06-15 @ 18:02:11 / Vardag

Tisdag

Idag har jag varit hos Carro med Lisa, vi såg Snålvatten och jäkelskap! Hahaha dom är så roliga dom filmerna! Love'em!
Sen ikväll så ska jag packa ur påsar på mitt rum, redigera bilder, se Ugly Betty och nåt mer. Ska nog fara och handla, eftersom jag åker till stugan imorgon. Jag åker vid 11 för jag och mamma ska städa hela stugan och sen drar hon hem och lämnar mig där i en eller två nätter.

Jag tycker det är fruktansvärt skönt att åka ut dit ensam faktiskt. Det är tyst och stilla och långt ifrån alla andra (förutom grannarna, lol). Men det ger mig bara tid att tänka och andas och ta det lugnt. Jag kan bara sitta och skriva på datorn i flera timmar och lyssna på musik. Rita brukar jag också göra. Jag får tid till att göra allt det jag inte känner jag har tid att göra här i stan.

Eftersom jag kommer vara i stugan så kommer mitt uppdaterande vara dåligt, bara så ni vet.
So long suckers! (Vars kommer det ifrån egentligen?)


Postat av: LISETTE

NÄR KOMMER DU HEM FRÅN STUGIS?

2010-06-15 @ 20:40:19 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: