2010-06-17 @ 18:00:15 / Vardag

Torsdag

Hejsan!

Nu sitter jag i stugan med internet som laggar big time. Har varit här i mer än ett dygn nu, och jag mår prima! Får riktig sommarkänsla av att bara vara här. Sitta ute i solen, gå ner till vattnet, sitta på bastutaket, osv. Igår natt vid ca klockan 12 så tittade jag ut igenom fönstret och såg två harar :) Så jag tog en morot och bröt den i bitar och gick ut till en av dom. Den sprang in i skogen en bit, men då såg jag två harar sitta kanske tre meter ifrån mig, blixt stilla. Jag gick lite närmare, och när jag kastade en morotsbit till dom så ryckte dom till, sen sprang dom därifrån :) Jag vet inte om dom åt upp morotsbiten, haha.

Nu ska jag gå ner till bryggan en stund :) Ha det gött!


Postat av: Lissie

vad mysigt :D

2010-06-17 @ 19:26:06 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: