2010-06-13 @ 21:36:37 / Vardag

Where them blogger girls at?

Förlåt för att det varit väldigt bloggtort här nu ett tag. Känner inte att jag har lusten eller orken till att skriva nånting roligt. Är sjuk för tillfället, förkyld. Igår hade jag säkert feber också men nu är jag på bättringsvägen!

Idag ser jag ut som gudvetvad. Vågit, fett hår och inget smink! (Y)
Var just på Ica med Jojjo och köpte morötter till att doppa och varmkorv till lunch imorgon! NOMNOM.

Är värsta taggad på att träffa the girls igen, blir ju kanske på lördag (Eller? Carro kom med information! hehe) och nästa fredag. Nästa fredag är det midsommar, don't forget!
Verkar som att det blir hos mig, och då blir det väl gamla traditionen som får leva vidare med pizza och chokladfondue! :D

Dessutom så har jag och Jojjo snackat om att äta på Subway nån gång snart :) Haha det är mycket som småplaneras nu.
Har ni några tankar så skriv dom för gudskull! I need to know ;)

Nej, nu ska jag .. göra nånting!
See ya in hell bitches.


Postat av: Ida Maria

Skriv sms till mig, gärna nån dag i förväg, när ni bestämt vad som ska hända! :D<3

2010-06-13 @ 22:09:41 / http://justme93.bloggagratis.se
Postat av: lissie

VI SKA ÄTA CHOKLADFONDUE TILLS VI LIGGER PÅ GOLVET SOM DE FÖRRA ÅREN :DDDDD Men hallå, har carro fest på lördag eller hur blev det? & på fredag? var det bara Jessica som svamlade eller är det bestämt?

<3

2010-06-14 @ 17:54:28 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: