2010-03-23 @ 19:09:34 / Vardag

Take me there

Ja, alltså... Jag har idetorka. Eller bloggtorka kanske jag borde kalla det.
Jag vill skriva nånting men har ingen idé om vad. Vad jag har gjort idag? Nae, inte så värst intressant, men sure. Det var tänkt att jag skulle visa upp min monolog men det gick inte eftersom att musiken inte funkade, tar det på fredag istället.
Gick sminkad som om jag blivit slagen både i matsalen och på stan och lite blickar fick man ju efter sig. Slutade 11 idag som ni kanske läst.
Vad mer... finns inget att säga.
ÅH vad jag mår piss nu. Vet inte varför, vet inte hur. Jag är inte glad iallafall. Jag orkar inte med all skit som finns i världen.
Hejdå.


Postat av: Lissie

<3

2010-03-23 @ 21:22:13 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: