2010-03-25 @ 19:38:50 / Vardag

Tillåt mig KLAGA.

Varför har jag lust att blogga men har ingen aning om vad jag ska skriva?
Jag har inga bilder på kläder eller skor som jag vill visa för er, det har inte hänt nåt spännande jag vill berätta om, det känns onödigt att leta fram nån låt på youtube som jag kan bädda in här eftersom att jag aldrig hört om någon som uppskattat det, jag har ingenting att klaga på just nu. Tror jag.

Jo, msn vill jag klaga på. DET FUNKAR INTE ATT LOGGA IN OCH INTERNET LAGGAR PÅ VARENDA DATOR I HELA HUSET! Och jag skulle till pappas jobb för att städa och tjäna pengar så jag kunde köpa en cola light till filmkvällen imorgon, och vi skulle åka i så god tid så att jag hann hem till vampire diaries. Dessutom skulle jag gå hem därifrån så jag slapp gå ut en promenad senare, men tror ni inte att värmen i huset läggs ner så alla element slutar fungera och pappa måste gå ner i källaren och fixa med det. Så nu kommer jag att missa vampire diaries och jag måste gå promenaden när jag kommer hem och dessutom ska jag hinna duscha och jag hatar att gå och lägga mig med blött hår! Då kommer håret vara OMÖJLIGT att platta imorgon och ju mer jag kämpar desto mer slitet blir det. Mitt hår har dessutom fått en äcklig färg som ser ut som en blandning av rosa, orange och gud vet vad, med en centimetertjock gå rand som utväxt och jag vet inte hur jag ska göra. Vill jag vara rödhårig längre? Ska jag tona det mer åt nåt annat håll? Jag vill inte färga brunt för jag passar inte i det. Jag passar inte heller i blont. Eller rött för den delen men vafan. Jag passar inte i någon hårfärg, jag passar inte i någonting. Jag är pissed of på så mycket just nu jag orkar inte med mig själv.
Jag vill egentligen inte klaga för er, eftersom jag vet att det bara är småsaker jag inte borde klaga på. Dessutom så tror jag inte att så många orkade läsa den här gigantiska klumpen av text, så om nån har gjort det så ska dom ha en eloge. Nu är klockan 25 i 8 och vi ska åka till pappas jobb. Inget vampire diaries för mig ikväll. HELVETTE så arg jag blir.

Den enda jag känner för att tacka just nu är Ida Maria för att hon la ut låten Let me take you there av Plain white T's på sin blogg. Den var bra, lyssnar på den nu. Tack för tipset.

Hejdå.


Postat av: Lissie

Jag läste hela.

Är också på "klag-humör", klagar på ALLT! :(

2010-03-25 @ 21:58:45 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Ida Maria

Alla måste vi få klaga ibland ;P

Glad att du uppskattade låten! :)

Jag tkr du har bra musiksmak och borde visst bädda in lite låtar så Ida Maria får förnya sin spellista! ;D <33

2010-03-26 @ 21:59:50 / http://justme93.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: