2010-05-01 @ 14:14:05 / Vardag

9b 08-09

Jag saknar gamla 9b. Faktiskt. Väldigt mycket. Det klart min nya klass är helt underbar och alla är så jävla härliga och roliga och man kan snacka med alla om typ vad som helst. Vi teatrare är riktigt bra vänner, tycker jag iallafall, jag vet ju inte hur alla känner om det. Jag säger inte att någon av klasserna var bättre än den andra, eftersom att det faktiskt är omöjligt för mig att säga.

Jag trivs UNDERBART bra i min nya klass. Fan så glad jag är att jag hamnade där! Jag vill tacka alla i min klass för att dom är så fina och snälla!

Men jag saknar ändå 9b. Vi var ett gäng som höll ihop och håller ihop än idag, men jag saknar dom andra också. Dom vi inte var så bra vän med, men dom fanns som ändå alltid där. Fan vad löjlig jag låter egentligen, men det är ju sant. Vi växte ju fan upp tillsammans, även om det bara var fyra år. Det är ju dom fyra åren man utvecklas mest. Och jag tror att tjeckien resan var den bästa resan jag gjort i mitt liv. Det känns som att det var där vi kom varandra närmare, sen självklart så ska man gå ut nian en vecka senare. Det var synd. Men jag vill bara tacka alla som gick i 9b på brännanskolan. Ni kunde vara förjävliga, men ni var rätt awesome ändå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: