2010-05-14 @ 00:13:52 / Vardag

And I don't think we should wait

Idag vaknade jag klockan halv tio (?) helt frisk och fri från huvudvärk! Awesome. Drog till gymmet med Jessica halv tolv, lämnade gymmet ca klockan halv två, svängde förbi på Ica supermarket och köpte varmkorv och bröd som ska grillas imorgon! Utanför Ica gick en kille förbi mig och log och sa hej. Han var läskig.. Haha jag tittade bara snabbt på honom och tittade sen bort, jag blev så förvånad!

Efter det drog jag hem och började markera upp loppis saker som kommer att säljas på Johannas garageloppis på Lördag och Söndag klockan 09-16! Titta gärna förbi och köp upp alla mina saker! :) haha.

Sen på kvällen skulle jag dra på Ica och köpa dipp-pulver och en Cola light, ringde då Jojjo och vi gick på Ica tillsammans. Sen drog vi hem till henne och såg filmen "I could never be your woman". Riktigt bra! Paul Rudd alltså, hahah! Fantastisk.

Nu är jag iallafall hemma och lyssnar på Miss Li och lite annat. Ha det gött!



Postat av: sofie

hahha ofta xD kände du killen?:O

2010-05-14 @ 01:04:40 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: