2010-05-28 @ 07:43:39 / Vardag

ESC

Såg semifinalen till ESC på tv igår. Anna kom inte till final? Det var konstigt. Har det ens hänt oss förr? haha. Jag brukar vanligtvis ha en stark avsmak för ESC låtar, men igår la jag märke till två som faktiskt inte var så dumma. Cypern var en av dom. Killen som hade en såndär röst som jag gillar, han som hette Lillygreen eller nåt sånt! Han var från Wales men tävlade från Cypern. Den andra var Ukraina tror jag, tjejen som sjöng själv. "Rocktjejen". Hon hade på sig en huva först och en konstig klänning under det. Jag tycker nog att dom var dom bästa sångarna av alla bidrag.

Nu måste jag iaf kliva upp och göra mig klar för dagens hårdrepetitioner!
Vi höres.



Postat av: lisette

Jag tycker också att dom två var dom enda bra typ,

2010-05-28 @ 07:46:43 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: