2010-05-10 @ 08:06:30 / Vardag

Monday, I will becooome, the father of a sooon!

Sitter här och försöker sjunga på min sångläxa samtidigt som jag borstar tänderna, haha.
Lisette är sjuk idag och Jessica gymmar, så jag måste cykla själv nu på morgonen, och jag vet typ inte när jag ska åka. Jag tror vi börjar 20 i idag... aja, åker direkt jag skrivit klart här.

Idag kanske (mest troligen) vi får reda på vilka roller vi får i teateruppsättningen! Och om vi får lokalen vi vill ha... HOPPAS! Annars ska jag banne mig ut på jakt efter lokal så vi SLIPPER svarta salen!

Jaja, nu måste jag dra! HA DET BÄST POTATOE.


Postat av: Lissie

Kan du säga om jag fick min roll?

2010-05-10 @ 12:00:34 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: