2010-05-23 @ 14:56:41 / Vardag

Tråk.

Den här gråa söndagen känns allting surt. Vädret kanske inte är så grått, det är nog bara i mitt huvud. Idag har jag målat naglarna, guld igen. Jag älskar guld. Jag älskar guldsmycken. Loveitloveitloveit. Det syns.

Men nu ska jag faktiskt göra nånting! Jag ska åka med mamma till Obs. (jaja coop forum) Kanske har dom sandaler där? Vem vet. Och igår på Ö&B märkte jag att dom sålde parfymer för 69:-! Stora flaskor. Och jag hittade två stycken som luktade gott! Awesome. Dit ska jag åka när jag får mer pengar.

Nu ska jag platta håret, så cya.


Postat av: lissie

jag behöver verkligen ett par sommarskor, eller ah, sandaler.

Måste hitta några billiga :o

2010-05-23 @ 15:30:58 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: lissi

sv; okiedokie! <:

2010-05-23 @ 16:45:38
Postat av: lisette

HAHA oj, hann inte skriva i allt :(

2010-05-23 @ 16:45:58 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: