2010-05-31 @ 22:17:38 / Vardag

Då var det över!

Då var föreställningarna över!

Seriöst, vet ni hur duktig klass jag har? Är superstolt över alla!
Alla tre föreställningar gick bra, förutom att jag tappade diademet på sista föreställningen, haha! Men det gjorde inte så mycket. Sen så glömde jag se mig omkring för en papperskorg, men jag tror inte nån märkte det (så mycket iallafall).

Jag tycker alla publiker var bra! Skrattade och applåderade och allt! Första publiken var härlig och klappade med spontant och hade superbra energi, och den sista publiken skrattade högt och härligt åt det som skulle skrattas åt! Andra publiken var knäpptyst och koncentrerad, vilket var awesome. Inget småviskande och fnittrande!

Så, jag vill bara säga tack till alla som kom och tittade, och tack till alla mina underbara klasskompisar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: