2010-05-01 @ 11:38:58 / Vardag

Valborgs igår då

Jag hade hur kul som helst! Satt och grillade med en massa roligt folk på rovön. Johannas kompisar tittade förbi, dom gick väldigt fort, och det var lite synd. Ida, Oscar och Jessica H kom också dit en stund, men dom började frysa så dom stack också efter ett tag. Men jag, Lisette, Johanna, Sofie, Jessica, Lisa, Albin och Annerose stannade till typ halv ett då veden tog slut.

Vi grillade en massa och pratade och skrattade, och en gång så kom polisen. Vi (okej, Jessica) kände igen en som tydligen hade varit med när vi var på tåme skjutbana! När vi var demonstranter ni vet. Han hade varit en av poliserna som skulle hindra oss från att komma fram när vi var motorcykelgänget. Vi beskrev för honom hur "ett, två, tre, ost!" gick till, men han ville inte vara med och leka :c haha.

Albin lärde oss en dans till Sexy bitch, men det gick inte så bra att dansa i leran, haha. Min ipodhögtalare var dum som la av direkt jag hade på högsta volym :( Men det var iaf en jätterolig kväll, och jag gör gärna om det nån gång, även om det inte är valborgs!

Nu ska jag ta mig en kopp varm choklad som är kvar sen igår, hejdå!


Postat av: Johanna S

Jag gör mer än gärna om det någon dag<3

2010-05-02 @ 12:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: