2010-11-08 @ 22:46:50 / Vardag

Allting var förlorat innan jag såg dig.

Idag när jag skulle gå ut med hunden märkte jag att det var tio minusgrader, och jag blev jätteglad. Det var första gången i vinter som det faktiskt känts som vinter.

Jag älskar vintern, mörkret, snön och stadens fina ljus om kvällen. Det är någonting otroligt vackert i vintern tycker jag. Nu vill jag bara köpa mig en mysig mössa och ströva runt i staden!

Imorgon ska jag träffa Lisette för första gången på 11 dagar! Även om det bara är 11 dagar sen vi träffades så känns det som jättelänge, haha. Vi ska gå in till stan och ta en fika på Waynes och prata om vad som hänt under lovet och lite sånt! :) Blir nog supertrevligt!





Postat av: Lisette

Kommer bli awesome :D Har saknat dig!

2010-11-09 @ 09:40:11 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: