2010-11-15 @ 10:34:08 / Vardag

Harry Mother Fucking Potter!

FAAAN vad jag längtar alltså. 55 timmar kvar till premiären, då ska jag och Jessica sitta längst fram och äta chokladgrodor och bertiebotts bönor i alla smaker!

Helt seriöst, jag tänker inte på någonting annat nu. Jag har börjat skriva en väldigt bra fanfiction (hehe) och jag taggar att åka hem och skriva! Den kommer bli braaa.

Okej, mitt HarryPotter-taggande tar över skolarbetet (bevis nedan), så nu borde jag lugna ner mig lite.





... Okej, vem försöker jag lura?
Jag kan inte tagga ner. Inte ett jävla dugg.



Postat av: Carolina

SV: Ja :o Är du sugen på att åka?? ;)



SV 2: Haha, du får be om hjälp :D

Kram

2010-11-16 @ 21:43:48 / http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: