2010-11-03 @ 21:13:43 / Vardag

Tsamina mina eh ey!

 

 

Jag i mormors gamla pälsjacka! (fuskpäls ofc!)

 

Ja, jag mår bra. Är i allmänt glad och nöjd med tillvaron. Det är skönt.

Tänker lite på en dokumentär jag såg igår som hette "Musik som gör ont". Den handlade om hur militärer använt sig av musik som tortyr. Dom har spelat låtar på så hög volym att det gör fysiskt ont i lyssnarens öron, och den har upprepats under flera dygn. Många av dom torterade har varit tvungen att få psykisk vård efteråt. Det är helt fruktansvärt!

Nog om det nu, jag taggar Halloweenfesten (har jag gjort nåt annat den här veckan?...) och dunkar partymusik!



Postat av: lisette

å, mysig jacka :D

2010-11-03 @ 21:46:37 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: