2010-10-19 @ 18:21:32 / Vardag

I'm home!

Hemma från England, har haft det bra, bilder kommer nångång, har missat massa roliga saker, bara två dagar vanlig skola kvar innan höstlovet. Så. Det var det.

Idag har varit en lugn dag, var på skolan och hade tre lektioner (bla Scenisk produktion där vi fick tillbaka våra prov, och jag fick högsta betyg! Yay!) Sen fick jag ett sms av min sånglärare och fick reda på att jag inte hade någon sånglektion! Slutade alltså 11! Hääärligt! Tyvärr var det plågsamt lång kö till maten (40 min..) så jag var inte hemma för än 20 i 1!

När jag kom hem såg jag mitt älskade Ellen DeGeneres och So you think you can dance-dansarna var på besök, det var kul. Sen såg jag hur Oprah grät när Dolly Parton och publiken sjöng "I will always love you" till henne. Det var fint. Oprah är ju inne på sin sista säsong av hennes talk show. Lite sorgligt, men hon kommer säkert hitta på en massa stora saker nu!

Nu sitter jag och ska lägga in bilderna från England och lyssnar på Gubben i lådan, haha. Men den passar mitt humör för tillfället



Postat av: Lisette

Lägg ut bilderna sen :D I wanna see!

2010-10-20 @ 06:44:33 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: sofie

va ska ni göra nästa vecka? O_o

sv: too late ;P kan ni int flytta festen t fredag? ska int dina parents upp o jobba ?

2010-10-20 @ 22:15:09 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: