2010-10-28 @ 23:02:18 / Vardag

Stresslevel THIS HIGH!

Bläää min bloggning suger nu. Jag är hungrig, trött och har iskalla tår.

Hela dagen har vi hållt på med vår jävla redigering! (Ursäkta språket). Tio i tre så kändes det som att vi hade allt inom kontroll och att vi skulle bli klara på en halvtimme. Vi hade fel, ack så fel. Dom sista 40 sekunderna av låten vi hade i bildspelet hade försvunnit. Det lät konstigt och ljudklipp var borta, så klockan blev halv sex när vi hade gjort det bästa av situationen och sparat ner filmen på ett USB.

Okej. Halv sex. Egentligen skulle vi ha börjat cykla till hockeyn halv sex. Panik. Slänger mig på cykeln, cyklar hem och hämtar säsongskortet samt en hundring och cyklar sedan upp till arenan. Klockan kvart över sex kan jag köpa mig en hamburgare till middag, sätta mig på västra stå och bara ta det lugnt.

Matchen var bra, vi vann med 3-1! Vinst är alltid kul.
Efter matchen flummade jag och Jessica på som vanligt, vi diskuterade hur man dansar tango, sjöng och wailade hockeyramsor, såg på halkande hockeyspelare och hade det trevligt! Sen satte vi oss på cyklarna och trampade hem igen.

Nu är jag då hemma, väntar på att teet ska dra och att Paradise Hotel ska börja. Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera snart, jag lovar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: