2010-09-06 @ 20:29:28 / Vardag

Fler timmar...

Haha alltså, nu gör jag det igen! Började tänkte på DBA-bilden jag gjorde igår och jag var inte helt nöjd, så nu har jag suttit ännu fler timmar och gjort den ännu bättre! Men nu är jag nog nöjd snart :) Det roliga är att bilden inte ser komplicerad ut alls, men jag har nästan gjort allt från grunden.

Dead by april-texten i bakgrunden som jag gjorde nu tog jag från ett CD-fodral, ändrade kontrasterna så bara texten syntes och inte bilden i bakgrunden. Sen så förstorade jag den, jämnade ut kanterna med penna, la till det röda "by" (i Dead by april). Sen klonade jag in den, suddade till, fixade och trixade med en massa saker och sen blev det klart! :) Bara texten då alltså, haha.

Här är i alla fall det (nästan) klara resultatet! :)



Postat av: sofie

hm... lite fritid kanske?...

2010-09-06 @ 21:15:51 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: