2010-09-14 @ 07:45:19 / Vardag

Inte en bra dag.

Sitter och pluggar min sångläxa i all hast innan jag drar iväg till skolan. Det ser kallt ut ute och det ligger fukt i luften, det betyder att jag plattade håret i onödan imorse. Och inte nog med det, gissa vad jag gjorde igår? Vi fotades till ett projekt jag och några till håller på med, och då hade jag med mig smink till skolan, och tror ni inte att jag lägger ner sminkväskan i fel väska? Jo! Jag la ner sminket i väskan som jag lämnade på skolan. KUL. Så alltså har jag nu försökt så gott det går att sminka mig med smink jag inte brukar använda... Misslyckat. Direkt jag kommer till skolan blir det att greppa sminkväskan, springa in på en toalett och sminka mig! haha.

Det jag saknar från sminkväskan, som jag inte kan vara utan:
- Puder (!)
- Ögonbrynspenna (!)
- Mascara
- Kajal

Nu har jag alltså använt foundation, gammal mascara och JÄTTEgammal kajal. I do not like the way this day is starting out...


Postat av: SOFIAS

ha en fin dag! :)

2010-09-14 @ 09:50:44 / http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: