2010-09-19 @ 16:52:19 / Vardag

TAKE COVER! IT'S THE FASHION MONSTER!

Okej, jag ger mig.

Oftast när jag ser någonting nytt modernt så tänker jag "nej men usch, inte snyggt!" Tex. uggs. När det blev populärt tyckte jag det såg så dumt ut, uggs ser ju bara ut som innertyget i en sko? Men nu sitter jag och suktar efter ett par! Vill ha ett par svarta eller bruna! Samma sak var det med kilklackar. Såg det först och tänkte direkt: "Nej men kom igen... Alla har ju sånna och det är inte ens snyggt?" Men sen ändrade jag åsikt och var snabb på att köpa mig ett par! Nu är det kängor jag vill ha... Först när kängorna kom tyckte jag inte att det var särskillt snyggt, men nu vill jag ha ett par mer än någonsin! Så okej, jag ger mig. Kängor är snyggt. Speciellt med nitar. Eller kedjor. Eller båda. Och snörning. Mums.

Euro sko, 599:-

Lite småkär i dom alltså.


Postat av: Lisette

Dom där är asfina! Vill med ha ett par kängor :o

2010-09-19 @ 18:05:40 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: sofie

GRYMT SNYGGA!!!!!!!! JAG VILL HAHAA

2010-09-21 @ 21:57:33 / http://brunettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: