2010-09-30 @ 08:27:12 / Vardag

Time to make a change?

Sitter här med min spruckna läpp och lyssnar på Tom McRae. Jag har ingen aning om vad jag ska ha för kläder på mig idag, allt är smutsigt eller i tvätten :( Eller så passar det inte. Ikväll är det hockey iaf, det ser jag fram emot. Imorgon hade vi tänkt försöka hitta på nåt med dom gamla brudarna, men vi har inte bestämt vad än.

Har ni tänkt på att allt vi gör när vi träffas är typ att se på film? Om det inte är nån fest då. Självklart brukar vi ju prata mycket på filmkvällar och så, men ändå. Vore det inte kul att kunna hitta på nåt annat? Typ... laga middag tillsammans, lunch, dricka te (hehe <3), spela spel eller nåt annat? haha. Kom med förslag vetja!


Postat av: Ida Maria

Det är bara att ni hör av er till mig om ni kommer på något kul att göra! :) <3 Vill verkligen hitta på något snart ialf ;)<3

2010-09-30 @ 13:24:10 / http://justme93.bloggagratis.se
Postat av: Lisette

vi borde hitta på nåt kul :D

2010-09-30 @ 15:38:07 / http://lissielimelight.blogg.se.
Postat av: Jessica

Ojdå alma.. har tar du åt dig all ära. det ar jag som kom på att vi alltid bara ser film eller nått. och det var jag som kom med idèn att laga mat. :P

2010-09-30 @ 16:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: