2010-09-24 @ 07:44:44 / Vardag

When I see your face my heart burst in to fire

Hockeymatchen igår var nog precis vad jag behövde. Vinst med 4-1, men det var inte bara därför. Fick träffa Carro igen, och jag fick stå där i klacken och vara engagerad. Skrika åt felaktiga dommarbeslut, skrika åt tabbar, skrika åt tacklingar, skrika åt snygga passningar, skrika åt snygga räddningar, skrika åt mål. I just can't help to love the feeling.

Skolan känns otroligt jobbig idag. Vi ska börja filma våran film utan att vi ens bestämmt vilka som ska vara med i den. Jag är trött på skolan och allt annat just nu, så snälla låt den här dagen gå fort så jag kan komma hem, krypa ihop i soffan och se på Idol. Tack.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: