2011-04-10 @ 02:08:02 / Vardag

Lördag i korta drag

Idag har jag varit en sväng på pappas jobb för att skriva ut en massa papper till min minnespärm. 70 sidor med utklipp från min blogg, bilddagbok samt gamla blogg, haha!

Efter det var det då dags för hockeyn som slutade 5-3 till färjestad, men det var bra gjort av AIK att dra sig upp från 4-0! Sen så har spenderat kvällen hos Lisette med film och kladdkaka! Riktigt mysigt!

Nu sitter jag i sängen, lyssnar på fin musik och tittar igenom några nytagna bilder. Jag kan bjuda på en random bild från tisdagens hockeytittning då korsringen var nyköpt, bara för att jag inte har något bättre att visa eller skriva.


     



Postat av: johanna S

Jag är jätteglad att jag kunde inspirera dig till minnespärm. dock tror jag inte min är lika många sidor. Men jag sitter ju heller inte lika mycket vid datorn och skriver :)

2011-04-10 @ 13:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: