2011-04-01 @ 11:29:23 / Vardag

Quit work, be a ninja!

Idag är jag ledig, eftersom vi har praktikvecka den här veckan. Alla praktiserar hos våran lärare så att vi ska kunna jobba en vecka i streck med våra barnteatrar, men vi har ju spelat klart alla föreställningar! 

Egentligen skulle vi varit på skolan och sett en annan grupps barnteater, "Flodhästen", men dom kunde inte visa upp idag så det blir nästa vecka! :) 

Annars så är det ju 1 april idag, och förutom att man får lura alla hit och dit så är det en Emil Jensen föreställning ikväll, Lars Erikssons födelsedag och en Tre kronor match i Skellefteå kraft arena, men kvällen spenderar jag hos Johanna istället med den lättlurade Lisette! 

Tio minuter efter att jag vaknade imorse så hade jag har redan smålurat Lisette. Det gäller att börja smått förstår ni, haha! ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: