2011-08-04 @ 18:28:35 / Resor

London dag 6, söndag 11 juli.

Är ju inte klar med Londonbilderna än, har söndagen kvar! Under fredagen och lördagen gick vi bara på stan och tog det lugnt, så då fick kameran stanna hemma. 



Här är en bild på hotellrummet!



Jessica på morgonen



Vi lämnade våra väskor halv tolv i receptionen för att gå och äta lunch. Här ser ni mig sittandes utomhus.





Vi åt ingen lunch, utan vi gick till någon sista souvenirshop och sen gick vi ner och tog tunnelbanan mot Heathrow. MEN, då var linjen avstängd mellan tre stationer, och då var vi tvugna att åka buss istället. En timme tog busresan som skulle tagit tio minuter med tåg... Vi blev måttligt stressade! 



Vi lyckades checka in på Heathrow i tid, och sen åt vi våran lunch på Costa coffee, åt en jättegod yoghurt! 





På Costa coffee



Up in the air! 



Donerade pengar och fick en fin brosch på flygplatsen! 



Jag skrev ner vad som hänt under dagarna. (Ja, jag vet att jag stavat campat med k!)



Det blev senare och solen sjönk och gav detta fina ljus. 



Jag vet inte riktigt om Jessica sover här eller om hon ska kapa planet...









Jessica fick agera handmodell ett tag, och på bilden längst ner sa jag "Gör nåt fint med handen". Ehm...



Sen var man hemma i Skellefteå! Det var det, nu har ni sett de flesta bilderna från Londonresan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: