2011-08-10 @ 16:23:22 / Införskaffat

The wonderful story of the shoes

Nu, mina vänner, ska jag berätta historien om skorna. 

För flera flera veckor sedan såg jag ett par jäääättesnygga skor på Åhlens, och jag dog lite när prislappen visade 799 kronor. Veckorna gick, och varje gång jag var på Åhlens slängde jag en blick till dessa skor, och drömde om dagen dom kunde bli mina. 

Så igår gick jag på stan med Lisa. Vi gick till skohyllorna och hon höll upp skorna och sa "Åh, kolla vad snygga!" Jag svarade med en lätt suck: "Ja att dom är, men dom kostar 800 kronor..." Lisa vände på skorna, sen tittade hon på mig. "Näe, dom är på rea. Nu kostar dom 150." 

Jag frös till. HERREGUDDDD! Prissänkta från 800 till 150, det var ingen fråga om saken, jag köpte dom utan att blinka. 




Postat av: Lisette

Åhåå! Dom är så snygga!

2011-08-11 @ 15:44:18 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: