2011-08-16 @ 01:40:17 / Vardag

Utmaning

Utmaning: Ge er själva 5 stycken icket utseenderelaterade komplimanger.
5 stycken saker som ni tycker är bra med er själva. Det kan ni unna er!

Skriv på er blogg, eller i en kommentar.

5 saker som är bra med Alma.

1. Jag försöker att inte se saker i svart och vitt.
2. Jag är inte fördomsfull. (Lite samma sak, men iaf)
3. Jag är riktigt passionerad när jag älskar någonting.
4. Jag älskar att ge.
5. Jag gillar att se det vackra i saker, ting, människor och annat här i världen. 

Jieses vad lång tid det där tog att skriva! Det tog mig en timme att komma på saker.
Nu är det er tur, kom igen!


Postat av: Tild

Snyggt Alma!

2011-08-16 @ 17:32:27 / http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: Elisa

You go girl! :D

2011-08-21 @ 23:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: