2011-12-09 @ 14:24:35 / Vardag

Brushing my hair, do I look perfect?



Haha jag kanske borde börja med "Dagens Siribild" så som jag håller på!
Men är hon inte ADORABLE?




Hej på er där ute!
Idag har jag varit på risk1an och lärt mig ännu mer om riskerna i trafiken, och visste ni förresten att det är ca 12000 personer som kör rattfulla varje dag i Sverige?! Det visste inte jag i alla fall! 

Efter att ha varit på risk1an gick jag en sväng på stan med Johanna, funderade på julklappar och tittade på fina mössor! Börjar snart få julklappsångest, och det är ju inte bra! Måste inskaffa några nuuuuu! 

Imorgon är det bara två veckor kvar till julafton! Kan ni förstå det? Och tacka gudarna, jag har julkänsla! Woho! 
Det kan bero på att all snö bara helt plötsligt kom, haha. 

Nu ska jag börja fundera på vad jag ska laga för middag till familjen, ha en bra kväll! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: