2011-12-16 @ 00:22:38 / Vardag

Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead.

Tiden flyger förbi och terminen är slut om en vecka. Då ringer klockorna, husen fylls med tomtedräkter och doften av varm glögg ligger över staden.

I år har jag faktiskt julstämning. Trots att snön kom sent, och att den nu håller på att tina bort igen, jag gav upp att se julkalendern, alla julklappar är inte inköpta, veckorna har runnit mellan mina fingrar och jag har varit uppslukad av skolarbete. Mörkret och musiken gör så mycket. 

Det här inlägget hade jag tänkt skulle bli långt, men så tog jag en paus och nu är klockan för mycket! God natt världen! 




Postat av: Antonia

Detta år är typ första året ever som jag inte känt någon julkänsla, detta kan dock bero på att jag inte hunnit se någon riktig julfilm ännu :S

2011-12-17 @ 02:00:40 / http://valina.blogg.se/
Postat av: ANTONIA

Skulle dö innan jag äns hunnit öppna peresenten om jag fick en 7 d!!!! <3 I och för sig skulle jag dö när jag öppnat presenten om det var en 60D :D

2011-12-17 @ 19:39:26 / http://valina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: