2011-02-10 @ 20:16:34 / Vardag

Du är mitt kött och blod.

Klockan fem åkte matteboken fram, och nu är jag precis klar med kvällens pluggande. Tre timmar! Holy shit alltså. Dagen har varit bra i övrigt, hade en solig sovmorgon följt av en promenad med Lisette. Sen cyklade jag till skolan, spelade lite pingis, hade en redovisning, och en till lektion och sen var det bara att cykla hem. 

Upptäckte en ny låt imorse, "Handens fem fingrar" av Peter LeMarc. Väldigt fin! Varje dag man upptäcker en ny låt blir man som så glad :) 

Nu ska jag titta lite på TV eller nåt! Ha det bra kära små vänner! 





Ett smådött AIK-fan på golvet efter förlusten mot HV71... Tung kväll. 
Haha


Postat av: Tild!

Sv; Det bästa är nog att vi faktiskt gick runt kvarteret och "raggade killar" ... satt på oss blå ögonskugga och vinkade till varenda grabb vi mötte... så hemskt...

2011-02-10 @ 22:35:48 / http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: