2011-02-24 @ 18:12:44 / Vardag

Härlig dag!

Dagen har varit en härlig torsdag! Men den började kanske inte så bra. Vaknade upp och hade ingen ström i halva huset, dvs inget kaffe, ingen micro, ingen plattång, ingen hårtork, ingen mobilladdare, inget spotify, inga högtalare. Ringde pappa som sa "Jaha... ja men då måste jag fixa det på lunchen." Jag kunde inte vänta så jag ringde honom typ 10 ggr men det var bara upptaget hela tiden. Men då tog jag saken i egna händer, gick ner och mixtrade med propparna och huvudströmmen, och vips så hade man el igen! Woho!


Sen fick jag skjuts till skolan där en trevlig och solig skidtur väntade. Det var faktiskt väldigt härligt! 




Yeah baby! Haha vilka kanintänder jag fick på den här bilden. 
När min lärare såg mig sa hon "Oj, vilken stekare!"





Rickie efter att han försökt sig på ett hopp i djupsnön...



Elisa i den "branta" backen, hehe :)




Postat av: Lisette

haha härlig skidtur!

2011-02-24 @ 20:16:47 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Ellan

haha omg ja det var ju dödens backe!!! ;)



Nämen en riktigt fin skidtur var det! :D

2011-02-24 @ 23:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: