2011-02-23 @ 19:24:13 / Vardag

The freaks will come out.




Jag är svartvit.


Lyssnar på en spellista som heter "RNB PARTY 2011" och försöker hitta en låt man kan lyssna på i mer än 10 sekunder... Det är inte det lättaste! 

Ganska vanlig skoldag, inget speciellt, därför har jag inget speciellt att säga om det. Snälla Lisette lånade ut tre kronor till mig så att jag skulle kunna åka buss till stan. Sen lämnade jag två filmer Jessica hyrt på hemmakväll, och så träffade jag på Carro som också var på promenad hem, så vi gick tillsammans! Väldigt trevligt. 

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, blir väl te och tv eller någonting. Hoppas ni alla haft en bra dag!


Postat av: Carolina

Otroligt fin bild! <3

Kram

2011-02-24 @ 18:16:17 / http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: