2011-01-13 @ 13:29:00 / Vardag

Dag 13 - Mitt hem

Jag bor i en stor grön villa i centrala stan. Har bott här sen 2002 och delar huset med mina föräldrar, en syster, en hund, en katt och en orm. Jag har tyvärr ingen bild på huset... Vad mer kan jag berätta?

Huset var indelat i två lägenheter när vi köpte det, och vi har renoverat varenda rum i huset förutom toaletten på övervåningen. På nedervåningen har vi ett vardagsrum, en matsal, ett kök och ett kontor. På övervåningen finns mitt rum, min systers rum och mina föräldrars rum. Där finns också mitt och min systers egna vardagsrum samt ett extra kök som används som målar/pyssel/spel/paketinslagnings-rum. En källare och en vind har vi också såklart, haha.

Någonting som jag gillar med mitt hus är att vi har en 42" TV med surround nere och likadant uppe, och jag brukar koppla upp datorn till det så jag kan se film eller dunka musik ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: