2011-01-28 @ 01:48:38 / Vardag

Dag 26 - Mina rädslor.

Jag har egentligen bara en rädsla, förutom att dö ung eller att någon annan ska dö eller lida osv. Det är djupt vatten. Då menar jag inte pooler, utan hav och sjöar. Jag klarar bara inte av det. Är jag ute i vattnet i en sjö eller hav så kan jag bara inte lyfta fötterna från bottnen, för då känns det som att vattnet är oändligt djupt. Jag vet faktiskt inte var det kommer ifrån, men jag minns att jag kände så redan när jag var i Thailand 2005. 

Jag älskar att simma egentligen och gör det gärna i pooler, och då får den nästan vara hur djup som helst. Däremot kan jag knappt se filmklipp som är filmade under havsytan. Det kan till och med vara animerat eller tecknat, min hjärna säger emot i alla fall. 

FYFAN JAG ÄR JU DUM I HUVUDET. Googlade "deep water" för att hitta någon bild att lägga in här i inlägget, och självklart kom dom värsta bilderna jag någonsin sett fram. FYFAN för mig. Men okej... ska försöka spara en bild och lägga upp den här... Åååh seriöst får rysningar och typ tårar i ögonen. Vad är det för fel på mig egentligen?

Klicka på bilden för att se den större. Klarar inte av att ha den stor hela tiden.



Postat av: ida maria

Är rädd smått rädd för att dyka på djupt vatten! SÅ länge jag simmar ovanför ytan med huvudet (haha vafan?) så går det helt okej. Men tittat jag ner och inte kan se botten då äre typ panik!

2011-01-28 @ 09:18:12 / http://learning-to-live.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag har exakt samma rädsla!

Men inte bara för djupt, utan även för strömt och mörkt vatten...

och dessa tre i kombination, nä fy faaan.

Blundar fortfarande då jag åker bil över vissa broar.

2011-01-28 @ 11:02:59
Postat av: tild

... som författare av den förra kommentaren. hej hej.

2011-01-28 @ 11:03:28 / http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: