2011-01-10 @ 19:53:33 / Vardag

Welcome home, son.

Första skoldagen var helt okej! Matte, engelska och musik för dans och teater, slutade klockan 1 ;) Efter det gick jag på stan med Jessica. Vi träffade Amelia på stan och vi gick på Gina tillsammans och testade lite reakläder, där jag testade en basebolljacka för 124:-, och blev nästan lite sugen på att köpa den! haha, men det är ju ett tag kvar tills sommaren är här, och när det väl blir sommar kanske jag inte vill ha en!

Ikväll blir det att ta det lugnt, se film, måla naglarna, dricka te, osv, och sen ligga och läsa i några timmar. Måste läsa ut boken till på fredag och då ska jag också föra loggbok på det jag läst! Kuuuuul... Dessutom är det en bok som inte är bra, vilket gör det hela mycket jobbigare.




Postat av: Amra

Ush inte kul med skolan.

2011-01-11 @ 11:36:59 / http://roouubiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: