2011-01-28 @ 01:34:04 / Vardag

You'll find a reason for love.

Vilken fantastiskt bra dag jag har haft idag! Vaknade på morgonen och kände redan då hur glad jag var, utan större anledning. Hade sovmorgon, så jag klev upp vid tio. Åt frukost, lyssnade på fantastisk musik och trampade sen iväg till stan! Efter att ha gått på stan i en timme med Lisette så trampade jag vidare till skolan för att ha mentorstid och sen Konst och idéhistoria! Var på så bra humör att jag inte kunde sitta still när läraren pratade, haha! 

Efter den lektionen var det bara att dra tillbaka på stan, fynda någonting fantastiskt som jag berättar mer om sen, träffa Lisette igen och även Ida och sen äta middag med dom på frasses! Har inte ätit på en hamburgeria sen i somras, haha! 

På kvällen drog jag till Johanna och såg två filmer, Year one och Get him to the greek! Fick en överraskning av den andra filmen när den finaste Tom Felton dök upp! Haha :) Nu har jag precis laddat hem en massa fin musik och ska titta runt lite på datorn innan jag drar mig mot sängen! Godnatt på er, hoppas er dag också varit bra! 





Postat av: ida maria

Älskar såna dagar då allt bara känns rätt! :D <3

2011-01-28 @ 09:16:09 / http://learning-to-live.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: