2011-06-25 @ 15:02:07 / Vardag

Midsummer

Min midsommar började i den röda stugan vid havet. 



Natten innan plockade jag och min syster sju sorters blommor och la under kudden. Tyvärr minns jag inte så mycket av vad jag drömde, det var med en massa folk och så träffade jag Colin Firth och sa att han var fantastisk i The kings speech, haha.










Klockan tolv blev det sill-lunch med en del av farbroderns familj.



Sen blev jag skjutsad till stan där grillmiddagen med tjejerna väntade! Efter en lång panikrunda av "hjälp-alla-kläder-är-i-tvätten" så blev det en vit skjorta och dom vita fjäderörhängena! 




När tjejerna kom bjöd jag på dessa vackra välkomstdrinkar! 





Finaste Johanna hade med sig dom här blommorna till mig, så söt hon är! 



Vi tog plats i partytältet för att grilla!





Johanna agerade grillmästare med några hjälpande händer.




Sen fick gästerna gå en väldigt konstig tipsrunda.



Efter det var det dags för efterrätt! 






Dans runt "midsommarstången" blev det också! 



Sen blev det många parti kubb! 



När klockan blivit tolv känner vi att det är dags att gå in. Vi sitter och pratar och har det bra, klockan hinner bli fyra innan Carro och Jessica blir dom sista som lämnar. 

Jag vill tacka alla för att ni gjorde gårdagen till en sån härlig dag! Tack, tack, tack!




Postat av: Lisette

tack själv!

2011-06-25 @ 15:11:11 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: johanna S

Jag hade HUR KUL SOM HELST!<3

Thank you girls<3

btw du var värd blommorna :)

2011-06-25 @ 22:52:40 / http://crazylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: