2011-05-23 @ 20:28:22 / Vardag

I'm on the right track.

Trots oväntad regnskur och blockerande antivirusprogram så har jag det väldigt bra nu. Längtar ihjäl mig till Stadsfest och London, i sommar ska jag ha det bra har jag bestämt! Jag vill göra en massa kul!

Jag vill grilla goda köttbitar på kalla altaner med tiotusen mygg kring öronen, jag vill sitta kring fontänen på stan och prata tills arbetarna stiger upp för en ny måndag, jag vill äta sallad vid älven och prata om gamla favoritlåtar och fula frisyrer, jag vill fota suddiga bilder på en dansande Robyn medans jag själv inte kan stå still.
Jag vill umgås med de bästa människorna i världen.

Med solen närvaro hinner timmarna rinna förbi i förfärlig fart, klockan är halv nio men det ser ut som att det lika gärna kan vara klockan sju. Det betyder att jag borde hitta något vettigare att göra än att ligga på min säng med Veronica Maggio. Vi hörs igen snart, mina förföljare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: