2011-05-14 @ 14:47:47 / Fotografi

Påsktrams av Snape

Såhär gulliga var jag och min syster när vi var små, det var kring då andra Harry Potter-filmen kommit ut. Vi bestämde oss alltså för att rita Harry Potter-motiv på påskäggen istället för vanliga mönstrerna, riktigt charmigt om jag får säga det själv! 
















Hahaha, en väldigt fin Hermione jag gjorde...






Hahaha det här är en favorit: Påsktrams av Snape!






Ron med världens finaste hår...






The one and only Harry Potter!






Det här ska alltså föreställa Gilderoy Lockhart... (Gyllenroy Lockman)
Vad jag inte förstår, är att jag skrev "Ålder: 63"? 
Hahaha...






Jag avslutar med den här klockrena texten under ett ägg,
"Hermione Granger = ALMA!!!"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: