2011-05-25 @ 20:17:30 / Vardag

Onsdag of dooooom

Nu, nu ska ni få höra om min dag här. 

Började med Rörlig bild på morgonen, och den lektionen slutade klockan 10. Sen var matten inställd, och efter lunch hade vi teater men alla behövde inte vara där om dom inte ville för att Maggan skulle prata med några från klassen. Efter teatern så hade vi svenska klockan halv tre till halv fyra, och tror ni inte att läraren är borta? Svenskan blir då också inställd, och jag har min sånglektion halv fyra till fyra. Jag går till sånglektionsrummet och väntar, men sångläraren kommer inte. 

Då håller jag på att tappa besinningen, jag hade alltså väntat från klockan 10 till halv 4! Men hon kom, bara tio minuter sent, tur var väl det! 

Imorgon har jag då sovmorgon till halv 2, vilket innebär både filmtittning och HP-läsning i natt! Imorgon ska jag vakna vid 11 och känna mig extremt utvilad och må väldigt bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: