2011-05-01 @ 13:44:18 / Vardag

Valborg 2k11

Igår firades valborg på rovön med härligt folk! Vi grillade, skrattade, smällde smällare, lekte det årliga "1, 2, 3, ost" och lite annat! När det började bli kallt och sent så drog vi oss hem till Jessica och såg på Coraline, och efter ungefär hälften av filmen fick jag så sannslöst ont i huvudet att jag knappt kunde förstå det! Så ont har jag bara haft en gång tidigare. Varje gång jag vred på huvudet så sved det till så fruktansvärt. 

När jag lyckats få mig hem efter filmen och skulle låsa upp dörren hade jag så ont att jag skakade och kunde knappt tänka. Jag bara slängde av mig ytterkläderna, tog en ibumetin och gick direkt och la mig för att sova. Tur nog så vaknade jag upp helt utan huvudvärk! Lovely! :) 

Trots kriget i mitt skallben så hade jag en otroligt rolig kväll! Tack till allihopa! 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: