2011-11-03 @ 14:36:17 / Vardag

Grand re-opening!

Bloggen renoveras just nu, som ni säkert märkt i den fina headern, och jag är taggad över hur det börjar se ut! Nu ska jag bara fixa en hyffsad header och sen blir det en re-opening med den nya, snygga designen! 

Eftersom ni inte ser någon förändring i den här bloggen så kanske ni fattar att jag ändrar designen i en annan tillfällig blogg. 

Men aja, nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och vänta på att Jojjo ska ringa, idag ska vi plugga körkortsteori!










Bildförklaring: 

1. Massa körskoleböcker!
2. Klunkklunk
3. Bilden försöker visa att jag färgat håret, dvs ingen utväxt!
4. Lilla Remus var ju tvungen att komma med!


Postat av: Antonia

That awkward moment when you realize Jack did not die at the end of Titanic. He wakes up on a beach in Inception. ---> Dog lite när jag läste det där xD

2011-11-06 @ 18:29:27 / http://valina.blogg.se/
Postat av: Antonia

RE: Yees.Den är awesome och det mest otroliga är det att Siri faktiskt fungerar! :D

2011-11-06 @ 19:44:59 / http://valina.blogg.se/
Postat av: Johanna S

Sitter och tittar på den på skolan. Den är fortfarande konstig, men ska kolla hemma sen när jag får tid.

Det står "as" brevid ditt bildspel och din "bloggen renoveras"-bild är kvar bakom bildspelet. Dina inlägg ligger ovanpå varandra, överskriften ligger ovanpå "kommentarer"-iconen på det nyare inlägget (om du fattar). Det är inget mellanrum mellan inläggen.

Förlåt att jag klagar! MEN jag lovar den är jättefin..men knasig<3

2011-11-08 @ 09:36:14 / http://crazylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: