2011-11-27 @ 23:13:51 / Vardag

Looks like we made it




Bild från fjällen för några år sedan


Vilken härlig Söndag jag haft! Fick sova ut enda till halv tolv, sen åt jag en långsam frukost med det första adventsljuset tänt. Efter det hade jag två timmar på mig att göra mig klar innan Lisa kom körandes med sin bil och vi åkte in till stan! Det var nämligen skyltsöndag idag!

Och visst är skyltsöndag bara förhimla mysigt? Tända ljusslingor, en massa folk, doften av glögg, en varm lappkåta, renar på torget, och julkänslan praktiskt tagit slår en i ansiktet! 

När jag sen kom hem till det varma huset åt jag tacos till middag, gick en timmes promenad i snön som föll så vackert från himlen med bästa spellistan på spotify i öronen ("Vacker julmusik"), och sen så körde jag runtrunt i bilen och övade på att backa runt hörn. 

Livet känns väldigt bra just nu. Hoppas ni alla också har det bra i varma stugor med fin musik och goda tekoppar! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: