2011-11-20 @ 16:18:26 / Vardag

Man gör ingenting när det inte finns någonting att göra




Såhär kan man se ut om man har massa smink och en lampa till vänster.


Idag har varit en av de drygaste dagarna på länge. Vaknade vid åtta för att fara och jobba och kom hem efter en kvart. När jag ätit frukost och min pappa åkt iväg till Ramsele för att hämta min mamma så la jag mig framför TVn. Nu är klockan kvart över fyra och jag har ännu inte gjort någonting vettigt. Målat en tavla, sett lite på TV, gått runt, städat lite, osv. 

Jag vettetusan vad jag ska göra alltså. Just nu känns skola imorgon rätt skönt, då har man iaf någonting att göra. Vad har ni hittat på idag då? Har ni något tips på vad man kan göra när man har tråkigt? 




Postat av: tild

mumsan!

2011-11-20 @ 16:38:39 / http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: Anna

Gillar verkligen denna bild!

2011-11-25 @ 11:03:19 / http://variationofbirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: