2011-11-23 @ 18:21:52 / Vardag

Onsdag sprängd med teater, som vanligt




Idag har jag regisserat uppsättningen vi håller på med på Scenisk produktion, haft svenskalektion där jag strötittat på en dokumentär om JK Rowling (vi ska arbeta med författare, big surprise att jag valde henne va? haha) och sen hade jag sånglektion. Jazzlåten gick finfint trots att den bytte mellan tretakt och fyrtakt lite här och där. 

Sen hade jag Avancerad teater där kostymen stod i fokus och den blev riktigt bra! Vi hann även repetera utan manus, trots att det var lite flummigt! Men det har varit en fin dag i alla fall. 

Nu ska jag bege mig ut på vägarna i mörkret, take care! 




Postat av: Mamma

Vilken jättefin bild :)

2011-11-25 @ 07:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: