2011-10-06 @ 19:02:16 / Vardag

Det är fan inte kul.

Seriöst, det är fan inte rättvist. 

Under den senaste tiden har jag följt en fantastisk pojke vid namn Harry Moseley på twitter och jag har följt hans kampt mot cancer. Han har en icket opererbar hjärntumör, och han har skänkt sitt liv åt att samla in pengar till cancerforskning och har ensam lyckats samla in över 5 miljoner kronor och han har aldrig satt sig själv först.

Senaste tiden har inte varit bra. Han har legat inne på sjukhus länge och hans familj uppdaterar de 45,000 människor som följer hans resa via twitter. Läkarna har sagt att han bara haft fem dagar på sig att bli bättre, och idag är sista dagen. Nu läste jag detta inlägg:

harry_moseley harry moseley

Saddest day of our lives. 8.30am tomorrow we take Harry home to spend his last hours/days with us. So so sad my boys journey is ending x

Det är fan inte rättvist alltså. 
Men Harry är en människa som inspirerat mig och berört mig så oerhört mycket och jag hade aldrig tagit till mig tanken att hans liv kanske skulle sluta så fort. 





Postat av: Ida Maria

Världen kan vara riktigt grym ibland :(

2011-10-06 @ 23:24:08 / http://learning-to-live.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Så fruktansvärt hemskt.. En riktigt stark liten pojke, en förebild för alla!

2011-10-18 @ 18:45:16 / http://variationofbirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: