2011-10-20 @ 19:10:56 / Vardag

"JÄVLAR VAD LEDIG JAG ÄR!"



Det fantastiska citatet jag har som rubrik är från Oskar idag, då han fick reda på att vi teatrare är lediga imorgon! Så nu har jag mer än två veckor kvar tills skolan börjar om! Woopwoop! 

Nästa vecka har vi då praktik, och jag spenderar min praktik i teatersalar med nya härliga manus och inhyrd regissör! Taggad till tusen! Dessutom blir det att hälsa på på (visst hatar man när två likadana ord kommer efter varandra?!) Västerbottensteatern! 

För att förklara bildserien där uppe så ser ni först knuten i mitt hår (har typ aldrig knut, så njut av synen eller nåt), den andra visar hur sliten man är så ponchon fick huvudrollen i bilden och det tredje är på yours truly, Siri Black! ♥

Lyssnar just nu på hög peppande musik, så städar jag och fixar med dittochdatt och ikväll blir det MYS! Te, popcorn, filmer och skrivande är det tänkt! Fint med minifredag, he gö meh glaa! 

Ha det bäst peeps, så hörs vi ute i bloggosfären! 
Ciaaao!


Postat av: Anna

Usch vad jag är avundsjuk! Grönskan tar över mitt ansikte, bokstavligt talat!

Själv ska man ju ta igen det där EOSarbetet som jag var sjuk under föra året..



Sv: Tack så jättemycket! :3

2011-10-20 @ 19:26:06 / http://variationofbirds.blogg.se/
Postat av: Lisette

Jag känner mig på något sätt ändå inte ledig xD

2011-10-21 @ 13:03:45 / http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Lisette

Jag känner mig på något sätt ändå inte ledig xD

2011-10-21 @ 13:03:53 / http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: