2011-09-04 @ 21:25:00 / Vardag

Sådär jättejätteglaad!

IGÅR FICK JAG MITT POTTERMORE MAIL FÖRRESTEN! 

Åååååååh så magiskt fiiiiint alltiiiiiing äääääääääär! Ni mååååste bli medlemmar när sidan släpps för alla i Oktober! Alla av er! 

JK Rowling har skrivit ner fakta hon själv gått och burit på i tretton år, som historierna och Petunia och Vernons förflutna, McGonagalls hela liv och allt! Hur fantastiskt som helst att läsa. Dessutom får man sin egen trollstav och så blir man indelad i elevhem. Man tar ett test som JK Rowling själv konstruerat, och frågorna är inte särskillt självklara. Till exempel så är en fråga "Left or Right?". Och frågorna slumpas så man inte kan komma ihåg svaren och på så sätt försöka fuska sig till att hamna i ett visst elevhem. 

Jag har blivit sorterad, och jag bleeev... GRYFFINDOR! 
Känns asbra, har alltid velat vara en Gryffindor, men det hade varit kul att hamna i Hufflepuff eller Rawenclaw, så man skulle få reda på mer om dom. Man vet ju redan mest om Gryffindor, såklart! 
Men jag är heeeeelt klart nöjd, känns bra att JK Rowling tycker jag är Gryffindorare! Hade det blivit nåt annat hade jag börjat fundera på vem jag egentligen är, hahaha. 

Som Evanna Lynch (hon som spelar Luna Lovegood, Rawenclaw) skrev på twitter efter att ha blivit placerad i Gryffindor: "It feels like JK Rowling just told me I was a man!"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: