2012-04-29 @ 17:00:58 / Vardag

Och mitt liv, är bara miiiiiiitt

Hej i stugan!

Solen skiner och livet är härligt! 

FANTASTISK klassfest i fredags, bara för att jag gillar alla så mycket så var det fantastiskt. Vi dansade, sjöng, umgicks och hade det fint! Vi var även sju stycken som även sov över till nästa dag, åt rostade mackor, lyssnade på vinylskivor och hängde i soffan. Fint ju! Så glad att man har fina vänner. 

När jag kom hem vid 12 så somnade jag direkt, vaknade vid fyra och då var det bara att byta om, fixa till gårdagens smink, sätta upp håret och bege sig till Carro som bjöd på hemmagjord pizza i deras nya, fina kök! Vi fick fin efterrätt och vi satt och pratade länge och väl! Jag säger det ingen, så fina vänner jag har! Blir så glad! 

När jag kommit hem gick jag nästan direkt och sov. Idag har däremot varit en rätt produktiv dag! Har beställt en studentklänning (!), hittat mina solglasögon (!), rensat upp, tittat bland gamla foton och hittat bilden jag ska ha på studentskylten! 

Känns sjukt att studenten kommer så fort. Vad hände liksom. 
Men det blir nog bra ändå. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: